• СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ТЕХНІКА
  • Автомобильна та дорожно-будівельна техніка
  • Будівництво
  • Земельні ділянки для с/г виробництва
  • Земельні ділянки для будівництва
  • Будівельні матеріали
  • Видобуток води та джерела
  • Родовища та корисні копалини
  • Інвестиції у виробництво нішевих продуктів

    Інвестиції у виробництво нішевих продуктів

    23/10/2017

    Що стримує інвесторів вкладати гроші у виробництво нішевих продуктів? Нестабільна ринкова кон’юнктура, складнощі зі збутом вирощеної продукції, залежність від попиту? Та чи треба цього боятися?

    Кожен бізнес-проект має свої ризики та можливості. Поверхневий SWOT-аналіз показує, можливостей у виробництві нішевих значно більше, ніж ризиків:

    • Малорозвинений ринок та низька конкуренція призводять до того, що попит перевищує пропозицію.
    • Високі закупівельні ціни спричиняють високий рівень доходності з порівняно невеликих земельних ділянок, що дуже приваблює малі та середні фермерські господарства.
    • Орієнтація на цільовий ринок – тому завжди є покупець і не потрібна додаткова реклама.
    • Ринок нішевих легше прогнозувати – менше факторів впливу та їх легше врахувати.
  • Від нішевих культур до органіки

    Від нішевих культур до органіки

    02/07/2017

    20 квітня 2017 року в Дипломатичній академії Міністерства закордонних справ України відбулася конференція, присвячена нішевим культурам та органічній продукції. Компанія "Маркетингові комунікації МАРКОМ" виступила головним маркетинговим та інвестиційним експетром галузі.

    Нішеві культури, як і органіка, в першу чергу, цікаві фермерам, невеликим та середнім с/г виробникам. Прибутковість нішевих культур та органічної продукції набагато більше прибутковості традиційних пшениці, кукурудзи, соняшнику. Якщо великі агрохолдинги отримують прибуток завдяки об'єму виробництва, то невеликі с/г виробники мають, в першу чергу, орієнтуватися на прибутковість. Це є гарним стимулом для збільшення площ нішевих посівів. Високий прибуток, гарний потенціал експорту, тенденції головних ринків збуту, невеликі бар'єри входу змусили агрохолдинги також звернути увагу на нішеві культури та органічну продукцію.

  • Змагання богатирів на ТЕХНО РОДЕО 2017

    Змагання богатирів на ТЕХНО РОДЕО 2017

    23/05/2017

    Наступного року ТЕХНО РОДЕО відбудеться 07 червня 2018 року на території Національного експоцентру України (ВДНГ) під час с/г виставки «Агро». Захід буде проходити на асфальтованому майданчику, перед павільоном № 23. Як відомо, ТЕХНО РОДЕО – уникальний захід галузі сільськогосподарської техніки, будівельної техніки, комунальної техніки, комерційного автотранспорту, який не має аналогів в Україні. ТЕХНО РОДЕО поєднує демонстрацію можливостей сучасної техніки та елементи розважального шоу для глядачів – потенційних покупців цієї техніки.

  • Птахівництво та ринок курятини 2017. Проблеми та перспективи.

    Птахівництво та ринок курятини 2017. Проблеми та перспективи.

    08/02/2017

    Будь-які зміни ринку вимагають активних дій компаній учасників даного ринку. Птахівництво - не виняток. Ринок переживає не найкращі часи. Тому назріла необхідність зустрічі основних учасників ринку: птахівників, виробників курятини, кормів, обладнання, ветпрепаратів, покупців птиці в живій вазі, переробників, представників торговельних мереж, експортерів. Агентство "Маркетингові комунікації "МАРКОМ" виступило основним маркетинговим експертом 17 лютого 2017 року під час виставки "Зернові технології" провели круглий стіл "Птахівництво 2017" для обговорення нагальних питань галузі від яйця до прилавка.

  • Велика спадщина планети. Зйомка документальних фільмів

    Велика спадщина планети. Зйомка документальних фільмів

    17/07/2016

    Компанія МАРКОМ спільно з продюсерським центром TIME PRODUCTION і туристичною агенцією ПРО СХІД запускає унікальний проект - зйомку документальних фільмів з циклу "Велика спадщина планети".

    В рамках проекту наша знімальна група буде подорожувати по різних країнах та континентах, відвідуючи незвідані куточки земної кулі, які не включені в популярні туристичні маршрути, та розповідати не лише про сільське господарство, але й природу, культуру, архітектуру, традиції, стиль життя, особливості кожної країни - все те, що становить велику спадщину нашої планети.

    Перша серія документальних фільмів буде присвячена Індії.

  • Європейський форум виробників та переробників зернових культур

    Європейський форум виробників та переробників зернових культур

    17/07/2016

    Агентство "Маркетингові комунікації "МАРКОМ" 18 жовтня 2016  року виступила основним маркетинговим експертом на "Європейському форумі виробників та переробників зернових культур". Захід традиційно відбувся в Дипломатичній академії Міністерства закордонних справ України (Київ, вул. Велика Житомирська 2). Під дахом профільного відомства зібралися українські експортери - виробники та переробники зернових культур, логістичні компанії, іноземні покупці, торгово-економічні місії, посольства країн Європи, Північної Америки, Азії.

  • Конференція по елеваторам та зерносховищам AgroBuild

    Конференція по елеваторам та зерносховищам "AgroBuild"

    16/07/2016

    14-15 вересня 2016 року в рамках "Української будівельної тижня" компанія "Маркетингові комунікації "МАРКОМ" виступила маркетинговим експертом на конференції "Agro Build 2016" - дводенного заходу для керівників аграрних компаній, директорів зерносховищ та елеваторів України.

    У фокусі конференції питання розвитку ринку зерносховищ та елеваторів, фінансові аспекти будівництва і модернізації, порівняння економічних і технологічних рішень, шляхи та стратегії основних гравців ринку. Ключові питання конференції будуть розкриті за допомогою виступів, відкритих дискусій, неформального спілкування «за лаштунками» заходу:

  • ТЕХНО РОДЕО на виставці Агро 2016

    ТЕХНО РОДЕО на виставці "Агро 2016"

    08/06/2016

    08 червня 2016 року в перший день виставки «Агро» на території Національного експоцентру України (ВДНГ) відбулося чергове щорічне шоу ТЕХНО РОДЕО. З усіх активностей "Агро" ТЕХНО РОДЕО без сумніву було найбільш динамічним заходом виставки. Цього року глядачі шоу побачили демонстрацію телескопічного навантажувача Dieci від компанії Titan Machinery, самохідного обприскувача Jacto, телескопічного навантажувача JCB, сівалки Monosem від компанії Agrimatco, самохідних газонокосарок Viking від компанії Still, а також інше обладнання для промислового виробництва та домашнього господарства.

    Крім демонстрації техніки від провідних постачальників сільськогосподарської та будівельної техніки глядачі ТЕХНО РОДЕО побачили змагання тракторів комунальних господарств Києва, цікаву розважальну програму, конкурси від компанії Alta Seeds.

  • Agro Startup Crash Test

    Agro Startup Crash Test

    20/04/2016

    13 травня 2016 року в новому Kyiv Smart City Hub, на території Національного експоцентру України (ВДНГ), в павільйоні № 5, відбувся перший краш-тест IT-проектів в агробізнесі. Основна мета краш-тесту - створення платформи для розвитку IT-проектів, впровадження інновацій в агросекторі, а також комунікації технологічних підприємців і представників агробізнесу. Ці краш-тести будуть проходити на регулярній основі для розвитку професійної спільноти технологічних підприємців та впровадження IT-технологій в аграрну галузь України.

    На першому краш-тесті були розглянуті проекти "Kray Protection" (дрони-обприскувачі для полів), "Рибний буй" (обладнання та мобільний додаток для рибних заводів), "Growco" (автоматизація та управління теплицями за допомогою мобільного додатку). Інноваційним експертом та спікером краш-тесту виступив Валерій Яковенко, розробник та власник проекту "Drone UA". Валерій розповів про тенденції ринку та специфіку закупівель клієнтами в агробізнесі.

  • Агентство Марком на конференції М'ясо та м'ясопереробка 2016

    Агентство "Марком" на конференції "М'ясо та м'ясопереробка 2016"

    17/03/2016

    17 березня 2016 року в Києві відбулася конференція "Wurst Tech", присвячена одному з провідних напрямків харчової промисловості - м'ясу та м'ясопереробці. Директор агентства "Марком" Валерій Берлет виступив експертом та модератором дискусії, присвяченій розвитку внутрішнього ринку України та виходу на зовнішні ринки збуту. Під час дискусії були розглянуті питання 1) взаємовідносин держави (Держспоживстандарту) і приватного бізнесу при переході на стандарти ХАССП, 2) споживчих переваг та найбільш перспективних сегментів м'ясних виробів, 3) можливостей та ризиків, пов'язаних з договором про зону вільної торгівлі між Україною та ЄС, 4 ) комунікації з зовнішніми партнерами на найбільш перспективних ринках Близького Сходу, Азії та Африки.

    Учасники конференції мали можливість не лише задати питання експертам ринку (представникам державних структур, роздрібних мереж, галузевої асоціації УКАБ, профільним юристам, іноземним покупцям), знайти нових ділових партнерів, але і обговорити актуальні теми бізнесу в неформальній атмосфері.

  • Не телескопом єдиним...

    Не телескопом єдиним...

    14/03/2016

    Щоб ринок дорожньо-будівельної техніки почав зростати, в країні має запрацювати програма дорожнього будівництва. Реформа "Укравтодору" покликана вирішити питання децентралізації системи управління дорожнім господарством, наповнення дорожнього фонду, впровадження контролю якості та розвитку платних (концесійних) доріг. На розгляді Верховної Ради знаходиться десяток законів, розроблених Міністерством інфраструктури, прийняття яких запустить реформи і кардинально змінить дорожню галузь України.

    А поки ринок дорожньо-будівельної техніки після 5-річного падіння завмер в очікуванні реформ. Сегменти телескопічних навантажувачів, екскаваторів-навантажувачів, котків показали непогане зростання. За відсутності адекватного кредитування найбільш популярною серед українських покупців виявилася техніка бувша у вжитку.

  • Майстер-клас з маркетингу для студентів ІВК КНТЕУ

    Майстер-клас з маркетингу для студентів ІВК КНТЕУ

    04/03/2016

    За останні 3 роки агентство МАРКОМ в рамках проекту "Нове покоління маркетологів України" провело близько десяти відкритих лекцій та майстер-класів з маркетингу для студентів-випускників українських вишів: Національного університету біоресурсів і природокористування, Сумського державного університетуКиївського індустріального коледжу, а також для студентів програми міні МВА Кадрової корпорації України. Даний проект носить соціальний характер та спрямований на підвищення професійної підготовки студентів профільних навчальних закладів. В ході лекцій та майстер-класів фахівці МАРКОМ діляться зі студентами накопиченими знаннями, а також практичним досвідом реалізації маркетингу в різних галузях економіки (промисловому виробництві, сільському господарстві, будівництві).

  • Краш-тест стартапів індустрії їжі

    "Краш-тест" стартапів індустрії їжі

    16/02/2016

    16 лютого 2016 року в Києві в рамках конференції "ContiTech 2016" відбувся перший конкурс харчових стартапів "Future Innovations. Food". Для участі в конкурсі були подані добра сотня заявок з числа інноваційних проектів індустрії їжі: від технології виробництва, зберігання і упаковки до системи дистрибуції, маркетингу та реклами. Директор агентства "МАРКОМ" Валерій Берлет виступив експертом та модератором "краш-тесту" тематичних стартапів.

    В результаті конкурсу журі визначило 5 проектів, для яких був виділений призовий фонд 15 000 грн. Агентство "МАРКОМ", в якості підтримки молодих бізнесів, безкоштовно проведе консалтинг для всіх проектів-переможців конкурсу.

  • МАРКОМ 2015 в цифрах та фактах

    МАРКОМ 2015 в цифрах та фактах

    25/12/2015

    Минулий рік був непростим, але, в цілому, успішним для нашої компанії. З одного боку, економічна ситуація в Україні стала випробуванням для профільних галузей МАРКОМА та основних клієнтів компанії. З іншого, це змусило всіх учасників ринку більше уваги приділяти маркетингу: робити предметні дослідження, шукати ефективні канали комунікації, впроваджувати програми лояльності. У наслідок цього, ринок послуг з маркетингу виріс, що дозволило МАРКОМУ збільшити обсяг наданих послуг, суттєво збільшити долю ринку та оборот компанії.

    Ми знаємо, 2016 рік буде нелегким. Профільні галузі МАРКОМА покажуть різні результати. Ми очікуємо, що галузь сільського господарства, як локомотив економіки України, проявить найбільшу стійкість. А галузь будівництва продовжить падіння. Однак ми впевнені, економічні труднощі зроблять нас сильними і виведуть компанію на новий рівень розвитку.

  • Навчання студентів-маркетологів коледжу (КІнК)

    Навчання студентів-маркетологів коледжу (КІнК)

    25/11/2015

    У рамках проекту "Нове покоління маркетологів України" фахівці агентства "МАРКОМ" на базі Київського індустріального коледжу провели відкритий семінар для студентів факультету маркетингу. Проект "Нове покоління маркетологів України" був запущений в 2013 році, спрямований на безкоштовне навчання та надання практичного досвіду реалізації маркетингу студентам профільних вишів. В ході семінару було розказано про сучасні методи досліджень та ефективну методику просування на промислових ринках: сільськогосподарської техніки, будівельної техніки, комерційного автотранспорту. Раніше фахівці агентства "МАРКОМ" в рамках даного проекту проводили аналогічні семінари для студентів-маркетологів Національного університету біоресурсів і природокористування, Сумського державного університету, а також для студентів програми міні МВА Кадрової корпорації України.

  • Українські відеоролики на виставці Agritechnica 2015

    Українські відеоролики на виставці "Agritechnica 2015"

    23/11/2015

    У німецькому Ганновері завершилася найбільша сільськогосподарська виставка в Європі "Agritechnica 2015". Україна була представлена не лише стендами вітчизняних аграріїв, але й відеороликами, знятими агентством "МАРКОМ" на замовлення провідних європейських заводів-виробників с/г техніки: "Maschio Gaspardo""A3tech". Відеоролики "МАРКОМ" оцінили не лише відвідувачі стендів - потенційні покупці с/г техніки, а й офіційна делегація уряду України. На знімках (1, 2) внизу: Заступник міністра аграрної політики з питань європейської інтеграції Владислава Рутицька робить селфі на фоні ролика "МАРКОМ" на стенді "A3tech".

  • Щоби зняти ефективний ролик

    Щоби зняти ефективний ролик

    10/11/2015

    Щоби ролик був ефектним, достатньо гарного знімального обладнання. Щоби ролик вийшов ефективним, необхідно поставити завдання, визначити цільову аудиторію, правильно розставити піар акценти, написати сценарій, вибрати потрібні ракурси і показати кінцеву мету, до якої прагне покупець. І, звичайно, використовувати гарне знімальне обладнання.

    Якщо іноземна компанія - виробник с/г техніки виходить на ринок України, компанії потрібна правильна комунікація. Іміджеві ролики є частиною загального плану комунікацій і вирішують три основні завдання: 1) візуалізації конкурентних переваг обладнання і технології, в цілому, 2) позиціонування торговельної марки, 3) підтвердження ефективного використання обладнання і технології на базі успішного агрохолдингу, одного з лідерів с/г ринку України. 

  • Ринок с/г техніки України 2015: стратити не можна помилувати.

    Ринок с/г техніки України 2015: стратити не можна помилувати.

    24/10/2015

    У кращі часи імпорт с/г техніки в Україні сягав $1 млрд. За останні роки, через глобальну економічну рецесію та внутрішні проблеми України, ринок с/г техніки істотно скоротився. Перша половина 2015 року засвідчила, попит на с/г техніку продовжує падати. Порівняно з аналогічним періодом 2014 року імпорт іноземної техніки скоротився вдвічі й склав менше $ 180 млн. Виникає логічне запитання: чи досягнув дна український ринок с/г техніки та на що очікувати наступного року.

    Скорочення ринку с/г техніки обумовлено як зовнішніми, так і внутрішніми чинниками. Падіння світових цін на с/г культури, зміна геополітичної обстановки, втрата державою частини земель с/г призначення, перехід на нові ринки збуту, девальвація гривні, високі банківські відсотки, скорочення преференцій для с/г виробників (зокрема зміна податкового кодексу та скасування спеціального режиму ПДВ) істотно позначилися на фінансовому стані аграрних підприємств.

  • Насіння Alta Seeds. Вихід на ринок України

    Насіння "Alta Seeds". Вихід на ринок України

    11/09/2015

    За даними Інституту аграрної економіки, ємність ринку насіння основних сільськогосподарських культур в Україні сягає $ 2 млрд. Незважаючи на економічну рецесію, до кінця 2020 року прогнозується збільшення ринку насіння на 30%. Обсяг ринку і перспектива зростання приваблює багатьох виробників. Сьогодні в Україні представлені всі основні бренди. Конкуренція в галузі залишається високою. Незважаючи на спад економіки, деякі іноземні виробники розглядають кризу як можливість входу на український ринок.

    При розробці стратегії входу і плану маркетингових комунікацій компанії необхідно розробити Marketing Mix (знайти рішення з продукту, ціни, регіональної присутності/каналів збуту, команди, просування), а також скласти Promotion Mix (визначити набір найбільш ефективних засобів просування).

  • ТЕХНО РОДЕО на виставці Агро 2015

    "ТЕХНО РОДЕО" на виставці "Агро 2015"

    03/06/2015

    03 червня 2015 року під час виставки «Агро» на території Національного експоцентру України (ВДНГ) відбулося чергове щорічне шоу ТЕХНО РОДЕО. Захід проходив на одному з конкурних полів експоцентру. Крім демонстрації техніки провідних постачальників сільськогосподарської та будівельної техніки глядачі ТЕХНО РОДЕО побачили професійне кінноспортивне шоу у виконанні українських козаків.

    Незважаючи на складну ринкову ситуацію та обмежені маркетингові бюджети, цього року ТЕХНО РОДЕО показало глядачам провідну техніку у своїх сегментах: телескопічний навантажувач "Manitou" від компанії "Полетехніка" та екскаватор "Hitachi" від компанії "Юромаш".

  • Демотур Маїсадур: Покажемо якісний посів 2015

    Демотур "Маїсадур": "Покажемо якісний посів 2015"

    16/04/2015

    7 квітня 2015 року в Запорізькій області стартував всеукраїнський демотур компанії "Maїsadour Semences". Для надання українським фермерам комплексного рішення посівної, даний тур був організований спільно з італійським виробником тракторів "New Holland" і шведським виробником сівалок "Vaderstad". Протягом місяця демотур проййшов в 10 областях України та охопив головні природно-кліматичні зони. Основне завдання туру - продемонструвати якість основних гібридів насіння, адаптованих до будь-яких кліматичних умов.

  • Аналіз ефективності каналів комунікації 2015

    Аналіз ефективності каналів комунікації 2015

    17/02/2015

    Початок року - остання можливість планування та складання маркетингових бюджетів. З урахуванням несприятливих макроекономічних показників та стагнації ринку с/г техніки, витрати на маркетинг мають бути обгрунтованими, вкрай зваженими та ефективними. Агентство МАРКОМ провело дослідження ефективності каналів комунікації (засобів просування) ринку с/г техніки. Дослідження проводилось методом опитування директорів, головних інженерів та агрономів с/г виробників України. Серед опитаних 30 господарств, а також 24 середні та великі агрохолдинги.

  • Марком 2014 в цифрах та фактах

    Марком 2014 в цифрах та фактах

    29/12/2014

    2014 рік був непростим, але дуже плідним для нашої компанії. З одного боку, ринкова ситуація в Україні стала викликом для профільних галузей МАРКОМУ та основних клієнтів компанії. З іншого боку, це змусило всіх гравців ринку більше уваги приділяти маркетингу та роботі з ключовими клієнтами. В наслідок цього, ринок послуг з маркетингу зріс, що дозволило МАРКОМУ збільшити обсяг наданих послуг і зробити рекордний оборот в історії компанії.

    Ми знаємо, 2015 рік також буде нелегким. Профільні галузі МАРКОМУ покажуть різні результати. Очікується, що галузь с/г техніки проявить найбільшу стійкість. А галузь будівництва "просяде" більше за інших. Однак ми впевнені, економічні труднощі зроблять нас сильнішими та виведуть компанію на новий рівень.

  • ІнтерАгро 2014. Ринок с/г техніки України: що завтра?

    "ІнтерАгро 2014". Ринок с/г техніки України: що завтра?

    01/11/2014

    Як живуть українські імпортери с/г техніки в умовах скорочення ринку? Які сегменти техніки виявилися найбільш затребувані? Чому саме ці методи просування показали найбільшу ефективність при загальній економії бюджету? Ці та інші актуальні теми стали предметом круглого столу, що пройшов у Києві в рамках виставки "ІнтерАгро 2014". На запитання гостей відповідали експерти ринку с/г техніки - представники компаній "New Holland", "Lemken", "Kuhn". Організатором круглого столу виступило агентство "Маркетингові комунікації "МАРКОМ ", а модератором дискусії - директор компанії Валерій Берлет.

  • День поля НовоФарм

    День поля "НовоФарм"

    03/10/2014

    Компанію "Новофарм" на Полтавщині знають давно. За 14 років роботи "Новофарм" отримав репутацію надійного постачальника с/г техніки та сучасних технологій вирощування с/г культур. Дні поля "Новофарм" - не лише демонстрація повної лінійки с/г техніки лідируючих ТМ (Case IH, Great Plains, Kinze, Olimac, Trimble, Nardi, EZ-Trail), а й впровадження сучасних технологій в господарствах всього регіону. Тому кожен день поля від компанії "Новофарм" збирає сотні найбільших аграріїв Полтавщини та сусідніх областей України. День поля, що пройшов 3 жовтня 2014 року в господарстві "Приват-Агроцентр", зібрав понад 250 фермерів та показав в роботі 40 одиниць с/г обладнання, половина з якого - самохідна техніка.

  • Компанія Марком на Українському будівельному тижні 2014 в Одесі

    Компанія "Марком" на "Українському будівельному тижні 2014" в Одесі

    26/09/2014

    З 22 по 26 вересня 2014 року в Одесі, на березі Чорного моря, поруч з легендарним стадіоном "Чорноморець", в комфортабельному готелі "Чорне море" Парк Шевченка", відбувся "Український будівельний тиждень", в рамках якого пройшли відразу кілька конференцій: "Індустрія щебеню", "Індустрія бетонів", "Будмікс", "Українська дорога". Цього року серед учасників "Українського будівельного тижня" було 230 делегатів з 151 компанії, зокрема 33 гранітних кар'єра, 13 виробників товарних бетонів та ЗБВ, 14 виробників будівельних сумішей. На конференції "Українська дорога" директор компанії "Марком" Валерій Берлет зробив презентацію з ринку дорожньо-будівельної техніки, а також виступив модератором круглого столу з проблем дорожньої галузі України.

  • Агро Тест-Драйв від компанії Агроресурс

    "Агро Тест-Драйв" від компанії "Агроресурс"

    14/08/2014

    Кіровоградська область є географічним центром України та одним з найбагатших с/г регіонів країни. Саме тут 14 серпня 2014 року компанія "Агроресурс" провела масштабний день поля "Агро тест-драйв". 100 одиниць техніки, 35 заводів-виробників, 750 відвідувачів, 450 господарств з центральних та південних областей України стали учасниками заходу, що виходить далеко за межі одного регіону. Гості дня поля побачили в дії іноземну техніку "New Holland", "Maschio Gaspardo", "Lemken", "Kuhn", "Tecnoma", "Great Plains", "Faresin", а також техніку українського виробництва "ХТЗ", "Червона зірка","Уманьферммаш", "Краснянський агромаш", "Богуславська сільгосптехніка", "Завод Кобзаренка", "Львівагромашпроект", інших заводів-виробників. 

  • День поля компанії Конкорд

    День поля компанії "Конкорд"

    03/07/2014

    3 липня 2014 року в селі Глушки Білоцерківського району Київської області компанія «КОНКОРД», офіційний дилер «CLAAS» в Україні, організувала масштабний день поля «Машини зеленої лінії CLAAS». Місце проведення було обрано не випадково: співпраця компанії «КОНКОРД» та агрофірми «Глушки» триває 14 років, протягом яких господарство придбало 16 одиниць техніки та весь цей час залишається лояльним компанії «КОНКОРД» і торговій марці «CLAAS». Лише цього року парк агрофірми поповнився задньонавісною косаркою-плющилкою «CLAAS DISCO 3100», ворушилкою «CLAAS VOLTO 800», валкоукладачем «CLAAS LINER 1750» та кормозбиральним комбайном «CLAAS JAGUAR 860». Зростаючому господарству з великим поголів'ям ВРХ потрібна сучасна ефективна техніка!

  • Техно Родео 2014: Як екскаватори в футбол грали

    Техно Родео 2014: Як екскаватори в футбол грали

    14/06/2014

    14 червня 2014 року на київському іподромі в рамках святкування Дня Києва відбулося щорічне техніко-розважальне шоу ТЕХНО РОДЕО. У рамках одного заходу глядачі побачили від однієї живої до чотирьохсот механічних кінських сил. Нова програма ТЕХНО РОДЕО включала показові кінно-спортивні виступи, перегони на тракторах, шоу тріал-велосипедів, демонстрацію можливостей сучасної техніки: тракторів, навантажувачів, екскаваторів, вантажівок. Крім заявленої програми глядачі побачили номери у виконанні техніки, яка досі не була представлена ​​в Україні.

  • Навчання студентів-маркетологів Сум ДУ

    Навчання студентів-маркетологів Сум ДУ

    07/04/2014

    У 2013 році агентство "Марком" запустило освітній проект "Нове покоління маркетологів України", в рамках якого фахівці агентства проводять навчання та діляться практичним досвідом реалізації маркетингу зі студентами профільних вишів. 5 квітня 2014 року директор агентства Валерій Берлет на базі Сумського державного університету провів відкритий семінар для студентів факультету економіки та менеджменту. У ході семінару було розказано про сучасні методи досліджень та ефективні засоби просування на промислових ринках: сільськогосподарської техніки, будівельної техніки, комерційного автотранспорту. Раніше фахівці агентства "Марком" в рамках даного проекту вже проводили аналогічні семінари для студентів-маркетологів Національного університету біоресурсів і природокористування, а також студентів програми міні МВА Кадрової корпорації України.

  • Виставка Kyiv Build 2014. Круглий стіл для імпортерів дорожньо-будівельної техніки

    Виставка "Kyiv Build 2014". Круглий стіл для імпортерів дорожньо-будівельної техніки

    11/03/2014

    З 4 по 6 березня 2014 року в Києві відбулася щорічна виставка дорожньо-будівельної техніки "Kyiv Build". Цього року організатори виставки пішли на зустріч основним гравцям ринку та об'єднали дві профільні виставки ("Kyiv Build" і "БудТех"), організовувані компанією "Прем'єр Експо", в одну - "Kyiv Build". Дане рішення продиктував сам ринок, але це дозволило збільшити потік відвідувачів об'єднаної виставки (потенційних покупців техніки) та зекономило бюджет основним гравцям ринку. В рамках виставки агентством МАРКОМ було проведено круглий стіл для імпортерів дорожньо-будівельної техніки.

  • Аналіз імпорту с/г техніки, дорожньо-будівельної техніки, комерційного автотранспорту в Україну 2013

    Аналіз імпорту с/г техніки, дорожньо-будівельної техніки, комерційного автотранспорту в Україну 2013

    19/02/2014

    Фахівці компанії МАРКОМ підготували аналітичні звіти з аналізом імпорту сільськогосподарської техніки, дорожньо-будівельної техніки та комерційного автотранспорту в Україну за 2013 рік. Аналіз імпорту включає: 1) обсяг імпорту (як основну складову ємності ринку), 2) частки ринку торгових марок та імпортерів, 3) співвідношення техніки нової та б/в, 4) назву постачальників (експортерів) та країн експорту, 5) опис та відпускну ціну кожної одиниці техніки.

    Аналітичний звіт включає інформацію по таким типам техніки: 1) сільськогосподарська техніка: зернозбиральні комбайни, жниварки, прес-підбирачі, трактори, обприскувачі (самохідні, причіпні), грунтообробне обладнання (зернові та просапні сівалки, плуги, дискові борони, культиватори), 2) дорожньо-будівельна техніка (спецтехніка): екскаватори (гусеничні, колісні), мініекскаватори, екскаватори-навантажувачі, бульдозери, навантажувачі (телескопічні, вилочні, фронтальні), міні-навантажувачі, котки дорожні, самоскиди, дробарки, асфальтоукладальники; 3) комерційний автотранспорт: фургони (легкові, цільнометалеві), самосвали, бортові автомобілі, шасі, бетонозмішувачі, автовишки, автокрани, автоцистерни, контейнеровози, крани-маніпулятори, мусоровози, рефрижератори, збиральні машини.

  • Корпоративне відео як ефективний метод просування.

    Корпоративне відео як ефективний метод просування.

    02/12/2013

    Корпоративне відео за силою впливу дасть фору будь-якому класичному методу просування: публічному виступу, зовнішній рекламі або друкованому виданню. На відміну від інших методів просування корпоративне відео одночасно впливає на всі основні канали людського сприйняття. Адже 80% інформації до нас надходить через зір, 15% – через слух, решта – через смак, дотик, нюх. Завдання корпоративного відео  використовуючи основні канали людського сприйняття, донести потенційним покупцям ключові повідомлення про товар та торгову марку.

  • Реєстрація техніки в областях України

    Реєстрація техніки в областях України

    22/11/2013

    В Україні сьогодні представлені всі провідні виробники с/г техніки. У кожної ТМ є своє представництво та регіональна дилерська мережа. Дилерські мережі розвиваються таким чином, щоб відстань від клієнта до сервісного центру не перевищувала 150-200 км, а сервісний центр відповідав основним вимогам заводу-виробника. Залежно від популяції техніки в області, представництво встановлює вимоги до регіонального дилера щодо офісного приміщення, виставкового майданчика, складу запчастин та сервісної ділянки. Концентрація техніки в регіоні є головним драйвером попиту на запасні частини та сервісні послуги – тому всередині кожної дилерської мережі є негласна конкуренція між дилерами та боротьба за найбільш «хлібні» області. За результатами 2012 року найбільш затребуваними областями України стали Харківська, Луганська, Полтавська та Черкаська. Саме в цих областях була зареєстрована найбільша кількість с/г техніки.

  • Як правильно зробити корпоративный журнал? Що таке копірайтинг?

    Як правильно зробити корпоративный журнал? Що таке "копірайтинг"?

    07/11/2013

    Корпоративне видання є ефективним каналом комунікації, основне завдання якого полягає в донесенні ключових повідомлень та формуванні позитивного образу компанії в очах цільової аудиторії. Корпоративне видання може бути розраховане як на внутрішню цільову аудиторію (співробітників, керівників, інвесторів компанії), так і на зовнішню цільову аудиторію (експертне співтовариство, партнерів, державні структури, ЗМІ, потенційних покупців). Кожна цільова аудиторія вимагає окремих повідомлень, PR- акцентів та формату подачі матеріалу.

    Корпоративне видання, призначене для потенційних покупців, одночасно поєднує в собі інформаційний і рекламний матеріал. Основним завданням подібного видання є підвищення лояльності існуючих та потенційних покупців. Крім цього корпоративний журнал - найбільш ефективний інструмент непрямої реклами на тлі банальних та «набивших оскому» рекламних блоків у галузевій пресі.

  • Дорожнє будівництво як головний драйвер попиту на дорожньо-будівельну техніку

    Дорожнє будівництво як головний драйвер попиту на дорожньо-будівельну техніку

    24/10/2013

    Для виробників дорожньо-будівельної техніки цей рік виявився не найвдалішим. На глобальному ринку за останні роки галузь показує слабке зростання (CAGR + 2,6%). На загальному тлі скромні показники України швидше відображають світову тенденцію, ніж є приводом для самоприниження та "посипання голови попелом".

    Дорожнє будівництво є основним драйвером попиту на дорожньо-будівельну техніку. Обсяги дорожнього будівництва, в першу чергу, залежать від реалізації державної програми, яка за всі роки незалежності України, напевне, має найбільш амбітні плани. Відповідно до постанови КМУ № 696 від 11 липня 2013 року, на дорожнє будівництво протягом п'яти років передбачається фінансування у розмірі 214 млрд. грн., з яких: 134 млрд. грн. - кошти державного бюджету, 18 млрд. грн. - кошти міжнародних фінансових організацій, 42 млрд. грн. - кредитні кошти, 20 млрд. грн. - кошти приватних інвестиційних фондів.

  • Виставка БудТех 2013. Прогноз ринку дорожньо-будівельної техніки України.

    Виставка "БудТех 2013". Прогноз ринку дорожньо-будівельної техніки України.

    04/10/2013

    З 01 по 04 жовтня 2013 року в Києві на території НК "Експоцентр України" відбулася міжнародна спеціалізована виставка "БудТех 2013" . Несприятливі погодні умови та мала кількість відвідувачів перемістили епіцентр подій з виставкових майданчиків в основний павільйон експоцентру, де проходили нечисленні профільні заходи для експертів галузі. Так компанія "МАРКОМ" виступила модератором круглого столу "Реформа дорожньої галузі України 2013 - 2018" , в якому взяли участь постачальники дорожньо-будівельної техніки, виробники будівельних матеріалів, а також профільні ЗМІ. Учасники круглого столу обговорили Державну програму дорожнього будівництва, план бюджетного фінансування та залучення приватних інвестицій , підкреслили необхідність більшої відкритості "Укравтодору", а також важливість постійної комунікації державних структур з учасниками ринку. Валерій Берлет, директор агенції "Маркетингові комунікації "МАРКОМ" зробив доповідь на тему "Дорожня галузь, як основний драйвер попиту дорожньо-будівельної техніки в Україні 2013 - 2018" .

  • Конференція Індустрія щебеню. Споживання щебеню при будівництві та реконструкції доріг в Україні 2013 - 2017

    Конференція "Індустрія щебеню". Споживання щебеню при будівництві та реконструкції доріг в Україні 2013 - 2017

    24/09/2013

    З 22 по 24 вересня 2013 року в Алушті відбулася професійна міжнародна конференція "Індустрія щебеню 2013". Цього року захід зібрав близько 200 експертів профільної галузі: власників, керівників і топ-менеджерів компаній з України, Росії, країн Західної та Східної Європи. У конференції взяли участь виробники та експортери щебеню, постачальники кар'єрної та дорожно-будівельної техніки, представники залізничних та автомобільних транспортних компаній, фахівці з фінансового та юридичного супроводу. Основною тематикою заходу став аналіз та прогноз галузі щебеню на основних ринках збуту в пост-кризовий період. Незважаючи на мальовничий заспокійливий пейзаж Криму, панельні дискусії та круглі столи конференції іноді проходили в напруженому, але завжди коректному та продуктивному форматі.

  • Аналіз імпорту с/г техніки в Україні 2012 - 2013

    Аналіз імпорту с/г техніки в Україні 2012 - 2013

    06/08/2013

    У 2012 році Україна експортувала продукції АПК та харчопрому на суму майже $18 млрд. Обігнавши хімпром та машинобудування, аграрна галузь стала одним з основних постачальників валюти в державну скарбницю та разом з металургією - головною бюджетоутворювальною галуззю економіки України. За заявами чиновників, в 2013 році врожай зернових в Україні перевищить 57 млн. тон. Навіть з урахуванням віртуального «покращення» та підсівшої інфраструктури доставки та зберігання зерна, врожай цього року має стати рекордним в історії незалежної України. Щоб зберегти нинішній рівень с/г виробництва, українські аграрії активно впроваджують нові технології та нарощують обсяги імпорту сучасної с/г техніки, впритул наблизившись до докризового рівня.

  • Організація дня поля для дилера CASE IH

    Організація дня поля для дилера CASE IH

    26/06/2013

    21 червня 2013 року агентство "Маркетингові комунікації "МАРКОМ" на замовлення офіційного дилера CASE IH в Україні компанії "Торговий дім "Агроальянс" в селі Губиниха Новомосковського району Дніпропетровської області на базі господарства "Агроальянс" організувало масштабний день поля.

    Не випадково назва господарства збіглась з назвою постачальника с/г техніки: співпраця обох компанії триває більше 10 років, протягом яких господарство "Агроальянс" придбало більше 10 одиниць техніки та обладнання та залишається одним з найбільш лояльних торговельній марці CASE IH та торговому дому "Агроальянс".

  • Демонстрація компаній DF Agro та ВФК на виставці Агро-2013

    Демонстрація компаній "DF Agro" та "ВФК" на виставці "Агро-2013"

    02/06/2013

    22-25 травня 2013 року на виставці "Агро 2013" агенція "Маркетингові комунікації МАРКОМ" на замовлення компанії "ДФ-Агро" та "Волинської фондової компанії" під час виставки "Агро 2013" організувала демонстрацію сучасної с/г техніки Deutz Fahr, Unia, Agrisem. Показ техніки відбувався на конкурному полі Національного експоцентру України (ВДНГ). Одночасно біля центрального входу експоцентру на великому екрані головного стенду компанії "ДФ-Агро" відбувалась пряма трансляція заходу для відвідувачів та партнерів компанії. "ДФ-Агро" та "Волинська фондова компанія" дякують агенцію "Маркетингові комунікації МАРКОМ" за технічну підтримку заходу, музичний супровід, розважальну програму для відвідувачів стенду, зйомку рекламного ролика, а також організацію трансляції наживо на відстань 1,5 км, що стало унікальною подією виставки "Агро-2013" та абсолютним рекордом Національного експоцентру України.

  • Техно Родео 2013 на Київському іподромі

    Техно Родео 2013 на Київському іподромі

    19/05/2013

    18 травня 2013 року на київському іподромі в рамках святкування Дня Києва відбувся техніко-розважальний захід ТЕХНО РОДЕО.

    В рамках заходу глядачі побачили від однієї живої до п’ятиста механічних кінських сил. Відповідно до статусу події, компанія «АМАКО» виступила генеральним спонсором заходу. Програма ТЕХНО РОДЕО включала показові кінно-спортивні виступи, шоу на мотоциклах, тракторні перегони, демонстрацію можливостей потужної техніки: тракторів, мініекскаваторів, навантажувачів, вантажних автомобілів зокрема.

  • Аналіз мпорту с/г та дорожно-будівельної техніки за 2012 рік

    Аналіз мпорту с/г та дорожно-будівельної техніки за 2012 рік

    30/01/2013

    Фахівці компанії МАРКОМ підготували аналітичний звіт з імпорту с/г та дорожно-будівельної техніки в Україну за 2012 рік. Аналіз імпорту дає можливість визначити: 1) обсяг імпорту, як основну складову ємності ринку, 2) частки ринку ТМ і постачальників, 3) розподіл техніки нової та б/в, 4) найбільш перспективні сегменти імпорту, 5) постачальників та країн експортерів, 6) комплектацію, ціну та умови постачання кожної одиниці техніки.

    Аналітичний звіт включає інформацію за такими видами техніки: 1) сільськогосподарська техніка: зернозбиральні комбайни, прес-підбирачі, трактори, обприскувачі (самохідні, причепні), грунтообробне знаряддя (зернові та просапні сівалки, плуги, дискові борони, культиватори); 2) дорожно-будівельна техніка (спецтехніка): екскаватори (гусеничні, колісні), мініекскаватори, екскаватори-навантажувачі, бульдозери, навантажувачі (телескопічні, вилкові, фронтальні), мінінавантажувачі, котки дорожні, самосвали, дробарки, асфальтоукладачі.

  • Привітання з Різдвом Христовим

    Привітання з Різдвом Христовим

    25/12/2012

    Шановні партнери компанії МАРКОМ,

    Прийміть наші щирі вітання з новим 2013 роком та Різдвом Христовим! Дякуємо Вам за ефективну співпрацю минулого року та сподіваємось на розвиток партнерських відносин в майбутньому! 

    З повагою, Команда компанії МАРКОМ

  • Тест-драйв вантажівки IVECO

    Тест-драйв вантажівки "IVECO"

    21/12/2012

    21 грудня 2012 року на території київського іподрому маркетингова агенція МАРКОМ на замовлення компанії IVECO провела тест-драйв вантажних комерційних автомобілів класу до 6,5 тонн.

    На заході тестувалось 4 автомобілі:  Isuzu NQR71, Hyundai HD65, Tata LPT613, а також вантажівка Iveco Leoncino, торгова марка якої на момент заходу не розголошувалась. Дане дослідження проводилося на предмет оцінки зовнішнього вигляду, інтер'єру кабіни, функціональних можливостей управління, а також цінового позиціонування нової моделі "прихованого" авта для виходу на ринок України в 2013 році.

  • ХОЧЕТЕ ЗАМОВИТИ СУВЕНІРНУ ПРОДУКЦІЮ? У НАС Є, ЩО ЗАПРОПОНУВАТИ!

    ХОЧЕТЕ ЗАМОВИТИ СУВЕНІРНУ ПРОДУКЦІЮ? У НАС Є, ЩО ЗАПРОПОНУВАТИ!

    05/12/2012

    Компанія МАРКОМ пропонує широкий вибір сувенірної іміджевої продукції, яка не тільки вигідно відрізнить вас від ваших конкурентів, але й буде оригінальним подарунком, що запам'ятається вашим бізнес-партнерам. Сувенірна продукція є ефективним методом просування для створення позитивного образу компанії та розвитку довгострокових партнерських відносин з вашими клієнтами.

  • БАЖАЄТЕ ОРГАНІЗУВАТИ КОРПОРАТИВНИЙ ЗАХІД? МИ ЗНАЄМО, ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ!

    БАЖАЄТЕ ОРГАНІЗУВАТИ КОРПОРАТИВНИЙ ЗАХІД? МИ ЗНАЄМО, ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ!

    22/11/2012

    Корпоративний захід є не тільки приводом підвести підсумки минулого маркетингового року, але і служить ефективним інструментом піару, корпоративної комунікації, формування команди та мотивації персоналу. При цьому сам захід має відповідати рівню компанії, відповідати її позиціонуванню, включати формальні атрибути (виступ керівників, вручення нагород кращим співробітникам), цікаву розважальну програму, та й просто повинен залишитися в пам'яті ваших співробітників і партнерів, як видатна подія, з яким ваша компанія буде асоціюватися багато років.

  • КРУГЛИЙ СТІЛ З МАРКЕТИНГУ

    КРУГЛИЙ СТІЛ З МАРКЕТИНГУ

    19/11/2012

    Що таке маркетинговий бюджет? Які методи просування є найбільш ефективними в період кризи? Як чинять компанії-лідери? Ці та інші нагальні питання були на порядку денному круглого столу, який пройшов у Києві 19 листопада 2012 року. Організатором заходу виступила компанія МАРКОМ. Серед учасників круглого столу були директори та маркетологи компаній-імпортерів сільськогосподарської техніки, дорожньо-будівельної техніки і вантажного комерційного автотранспорту (компанії VADERSTAD, AMACO, RENAULT TRUCKS, КОНКОРД, ЛАНДТЕХНІК, САНРАЙЗ-АГРО, НЕКО-ЛАЙФ), а також викладачі та студенти київського аграрного університету НУБіП.

  • Організація дня поля для компанії НовоФарм

    Організація дня поля для компанії "НовоФарм"

    21/09/2012

    Демонстрації та дні поля є одними з найбільш ефективних методів просування на ринку с/г техніки. У період рецесії економіки, коли бюджетні паси компаній затягнуті донезмоги, маркетингові витрати постачальників с/г техніки мають бути переорієнтовані з іміджевої реклами в бік персонального продажу. Тому в наступному році демонстрації та дні поля будуть мати найбільший попит і складуть левову частку маркетингового бюджету компаній.