• СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ТЕХНІКА
  • Автомобильна та дорожно-будівельна техніка
  • Будівництво
  • Земельні ділянки для с/г виробництва
  • Земельні ділянки для будівництва
  • Будівельні матеріали
  • Видобуток води та джерела
  • Родовища та корисні копалини
Як правильно зробити корпоративный журнал? Що таке копірайтинг?

Як правильно зробити корпоративный журнал? Що таке "копірайтинг"?

07/11/2013

Корпоративне видання є ефективним каналом комунікації, основне завдання якого полягає в донесенні ключових повідомлень та формуванні позитивного образу компанії в очах цільової аудиторії. Корпоративне видання може бути розраховане як на внутрішню цільову аудиторію (співробітників, керівників, інвесторів компанії), так і на зовнішню цільову аудиторію (експертне співтовариство, партнерів, державні структури, ЗМІ, потенційних покупців). Кожна цільова аудиторія вимагає окремих повідомлень, PR- акцентів та формату подачі матеріалу.

Корпоративне видання, призначене для потенційних покупців, одночасно поєднує в собі інформаційний і рекламний матеріал. Основним завданням подібного видання є підвищення лояльності існуючих та потенційних покупців. Крім цього корпоративний журнал - найбільш ефективний інструмент непрямої реклами на тлі банальних та «набивших оскому» рекламних блоків у галузевій пресі.

Щоб корпоративне видання досягало поставленої мети і було ефективним, створення журналу краще довірити професіоналам та віддати на «аутсорс». Як правило, ані маркетологи, ані продукт-менеджери компаній-імпортерів техніки не володіють - та й навряд чи мають володіти - навичками письменників-белетристів, щоби надати інформації правильної лексико-граматичної форми, розставити PR-акценти та витримати випуск (від першої до останньої статті) в однаковій стилістиці. Тому краще залучити професійних журналістів «з боку». Далі наводиться приклад статті корпоративного видання «СAT MAGAZINE», написаної журналістами «МАРКОМ», яка влючає всі етапи копірайтингу, зокрема: 

- визначення теми, 
- збір та аналіз матеріалу (інтерв'ювання, фотосесія), 
- написання та обробка тексту.

Парк техніки компанії «Тодіні» став більше на 91 машину Cat®!

Компанія «Тодіні» (Представництво «Тодіні Конструкціоні Дженералі С.П.А.») входить до складу світового будівельного гіганта «Salini», діяльність якого охоплює 40 країн світу в Європі, Азії та Африці. Група «Salini» є великим генеральним підрядником, виконуючи будівництво автомагістралей, залізниць, дамб, гідроелектростанцій, цивільних інженерних споруд. У 2011 році оборот компанії «Salini» склав € 1,4 млрд.

У 2007 році компанія «Тодіні» вийшла на ринок України, виконавши реконструкцію ділянки дороги Рівне-Житомир. Завдяки високій якості роботи і заслуженій репутації, компанія «Тодіні» продовжила нарощувати обсяги будівництва, забезпечивши реконструкцію дороги Київ-Житомир в рамках підготовки України до чемпіонату Європи з футболу «Євро 2012».

У квітні цього року «Цеппелін Україна» підписала договір з компанією «Тодіні» на постачання будівельної техніки Cat® для виконання робіт з реконструкції ділянки дороги Полтава-Харків. Протягом трьох місяців було здійснено постачання 91 одиниці техніки на суму понад $ 17 млн. Серед моделей техніки: гусеничні екскаватори 329DL, колісні екскаватори M315D, бульдозери D7R та D6N XL, фронтальні навантажувачі 950H, грейдери 140К. Незважаючи на жорсткі умови тендеру, компанія «Цеппелін Україна» змогла надати найбільш вигідні умови фінансування, оперативної поставки та післяпродажної підтримки техніки. Сплативши 10 % авансу, клієнт отримав техніку на умовах фінансового лізингу за підтримки «Caterpillar Financial». Графік лізингових платежів враховував виробничий цикл клієнта, де основний обсяг робіт виконувався влітку. Тому «Caterpillar Financial» зменшив навантаження з виплати кредитних платежів в зимовий період, що було гідно оцінено клієнтом.

Крім вигідних фінансових умов «Цеппелін Україна» відкриває дилерський центр у Полтавській області, який буде обладнано повноцінним складом запасних частин та сервісною майстернею. Центр дозволить зменшити терміни поставки запасних частин та ремонту спецтехніки, а також забезпечить оперативне обслуговування машин спеціально навченими механіками.

За словами керівника відділу будівельної техніки Баходира Шавкетова, «при оцінці ефективності купівлі завжди треба враховувати три фактори: наявність техніки, її продуктивність та експлуатаційні витрати. Якщо всі фактори звести до купи, можна отримати реальну вартість і вигоду придбання техніки Cat®. Тому якщо навіть при покупці техніка Cat® коштує дорожче в порівнянні з технікою конкурентів, то за рахунок продуктивності і низьких витрат на обслуговування перекриваються всі витрати за первісною вартістю. Крім цього є ще залишкова вартість техніки Cat®, яка, як правило, на 20% вище будь-якого конкурента».

Велика частина техніки поставленої для компанії «Тодіні», обладнана системою віддаленого моніторингу Сat Product Link®, яка забезпечує швидкий доступ до інформації про точне місцезнаходження машини, про її роботу та технічний стан. За допомогою Сat Product Link® головний механік може, не виходячи з кабінету, отримувати інформацію про планове ТО, своєчасно реагувати на несправності, регулювати завантаження машин, керувати виробничим процесом, - а значить ефективно використовувати техніку.

Крім цього, на грейдерах була встановлена ​​система автоматичного управління AccuGrade®, яка підтримує робочі органи машини на проектній позначці в автоматичному режимі. Дана система забезпечує більш високу точність робіт, скорочує необхідність перероблення та дозволяє відмовитися від розбивочних геодезичних робіт. Простіше кажучи, завдяки системі AccuGrade® на підготовчих роботах, клієнт може заощадити сотні тисяч доларів та в декілька разів підвищити продуктивність.

До кінця 2013 року компанія «Цеппелін Україна» планує запустити в роботу ще 4 дилерських центри. Дилерська мережа компанії розвивається таким чином, щоб максимальна відстань від дилера до клієнта не перевищувала 150 км. Дана стратегія не лише дозволяє зберегти статус лідера ринку, а й головне - забезпечує безперебійну роботу клієнтів. Ефективність даної стратегії підтверджується обсягом продажів компанії, які за 6 місяців 2013 року перевищили показники всього 2012 року.

За словами регіонального менеджера «Caterpillar Financial» в Україні Андрія Шевеля, «даних показників вдалося досягти в результаті злагодженої командної роботи. Та й угода з «Тодіні» відбулася здебільшого завдяки оперативності прийняття рішення. Процес узгодження (ризик-менеджмент, кредитне підтвердження, схвалення топ-менеджментом аж до президента компанії) зайняв напрочуд стислий час - 2 дні. Далеко не кожна компанія знайде швидке рішення такого великого завдання. У цьому і полягає професіоналізм нашої компанії».

На даний момент «Тодіні» є одним з найбільш лояльних клієнтів компанії «Цеппелін Україна» та продовжує нарощувати парк техніки Сat®!