• СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ТЕХНІКА
  • Автомобильна та дорожно-будівельна техніка
  • Будівництво
  • Земельні ділянки для с/г виробництва
  • Земельні ділянки для будівництва
  • Будівельні матеріали
  • Видобуток води та джерела
  • Родовища та корисні копалини
Аналіз ефективності каналів комунікації 2015

Аналіз ефективності каналів комунікації 2015

17/02/2015

Початок року - остання можливість планування та складання маркетингових бюджетів. З урахуванням несприятливих макроекономічних показників та стагнації ринку с/г техніки, витрати на маркетинг мають бути обгрунтованими, вкрай зваженими та ефективними. Агентство МАРКОМ провело дослідження ефективності каналів комунікації (засобів просування) ринку с/г техніки. Дослідження проводилось методом опитування директорів, головних інженерів та агрономів с/г виробників України. Серед опитаних 30 господарств, а також 24 середні та великі агрохолдинги.

У дослідженні ви знайдете відповіді на запитання:

1) Де аграрії шукають інформацію про техніку та її постачальників? Рейтинг засобів просування (друковані журнали, інтернет-сайти, дні поля, виставки, відеоролики, корпоративні видання, передачі на ТБ, сезонні ТО / знижки / акції, відвідування заводів-виробників, спонсорство загальновідомих заходів та чемпіонатів, інше).
2) Які журнали читають аграрії? Рейтинг друкованих журналів.
3) Які інтернет-сайти відвідують аграрії? Рейтинг інтернет-сайтів.

Ми опитали 54 с/г виробники та розбили їх на три сегменти: 
- від 1 000 до 10 000 Га (30 господарств), 
- від 10 000 до 50 000 Га (14 агрохолдингів),
- понад 50 000 Га (10 агрохолдингів).

Загальний земельний банк 30 опитаних господарств складає 85 тис Га, а 24 опитаних агрохолдингів - 2,5 млн Га. Опитування проводилось серед директорів, головних інженерів та агрономів компаній: Atlantic Farms, Терра-Фуд, Хлібопродукт, Мілкіленд, АПК-Інвест, Укрзернопром-Агро, Галс-Агро, Краєвид, Креатив Груп, Кернел, Agro Generation, Приват-Агроцентр, Українські аграрні інвестиції, ТАС Агро, Укрлендфармінг, Харвіст, Вітагро, Украгропром, NCH.

Дане дослідження допоможе вам визначити, як в теперішній час ефективо розпорядитися бюджетом з маркетингу, куди краще спрямувати обмежені фінансові ресурси.

Ціна дослідження - 6000 грн.