• СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ТЕХНІКА
  • Автомобильна та дорожно-будівельна техніка
  • Будівництво
  • Земельні ділянки для с/г виробництва
  • Земельні ділянки для будівництва
  • Будівельні матеріали
  • Видобуток води та джерела
  • Родовища та корисні копалини
КРУГЛИЙ СТІЛ З МАРКЕТИНГУ

КРУГЛИЙ СТІЛ З МАРКЕТИНГУ

19/11/2012

Що таке маркетинговий бюджет? Які методи просування є найбільш ефективними в період кризи? Як чинять компанії-лідери? Ці та інші нагальні питання були на порядку денному круглого столу, який пройшов у Києві 19 листопада 2012 року. Організатором заходу виступила компанія МАРКОМ. Серед учасників круглого столу були директори та маркетологи компаній-імпортерів сільськогосподарської техніки, дорожньо-будівельної техніки і вантажного комерційного автотранспорту (компанії VADERSTAD, AMACO, RENAULT TRUCKS, КОНКОРД, ЛАНДТЕХНІК, САНРАЙЗ-АГРО, НЕКО-ЛАЙФ), а також викладачі та студенти київського аграрного університету НУБіП.

Крім результатів дослідження найбільш ефективних методів просування, проведеного фахівцями компанії МАРКОМ, учасники круглого столу поділилися власним досвідом використання маркетингового бюджету і застосування раціональних методів просування.

Матеріали круглого столу ви можете завантажити тут: