• СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ТЕХНІКА
  • Автомобильна та дорожно-будівельна техніка
  • Будівництво
  • Земельні ділянки для с/г виробництва
  • Земельні ділянки для будівництва
  • Будівельні матеріали
  • Видобуток води та джерела
  • Родовища та корисні копалини
Щоби зняти ефективний ролик

Щоби зняти ефективний ролик

10/11/2015

Щоби ролик був ефектним, достатньо гарного знімального обладнання. Щоби ролик вийшов ефективним, необхідно поставити завдання, визначити цільову аудиторію, правильно розставити піар акценти, написати сценарій, вибрати потрібні ракурси і показати кінцеву мету, до якої прагне покупець. І, звичайно, використовувати гарне знімальне обладнання.

Якщо іноземна компанія - виробник с/г техніки виходить на ринок України, компанії потрібна правильна комунікація. Іміджеві ролики є частиною загального плану комунікацій і вирішують три основні завдання: 1) візуалізації конкурентних переваг обладнання і технології, в цілому, 2) позиціонування торговельної марки, 3) підтвердження ефективного використання обладнання і технології на базі успішного агрохолдингу, одного з лідерів с/г ринку України. 

  

Перефразовуючи біблійну істину, піарники скажуть: "на початку був сценарій". І будуть абсолютно праві. Сценарій - це фундамент, на якому будується весь ролик. Перед написанням сценарію майбутнього ролика необхідно вивчити бриф, а також вивчити властивості обладнання та технології, які, власне, і будуть рекламуватися. Завдання піарника - усвідомити проблему споживача, а також визначити, як за допомогою даного обладнання і технології вирішити дану проблему. Інсайт і візуалізація рішення є найціннішим внеском і найдорожчим складовим майбутньої кошторису ролика.

Крім інсайту і візуалізації рішення ціна ролика залежить від кількості знімальних днів, кількості місць для зйомок і їх віддаленості, рівня графіки і спецефектів, а також обладнання та техніки, задіяної в роботі.

Фахівці МАРКОМ можуть не лише зняти професійне корпоративне відео, але й розробити систему комунікацій для вашої компанії.

vb@marcom.kiev.ua  +38 050 865-42-66