• СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ТЕХНІКА
  • Автомобильна та дорожно-будівельна техніка
  • Будівництво
  • Земельні ділянки для с/г виробництва
  • Земельні ділянки для будівництва
  • Будівельні матеріали
  • Видобуток води та джерела
  • Родовища та корисні копалини
Насіння Alta Seeds. Вихід на ринок України

Насіння "Alta Seeds". Вихід на ринок України

11/09/2015

За даними Інституту аграрної економіки, ємність ринку насіння основних сільськогосподарських культур в Україні сягає $ 2 млрд. Незважаючи на економічну рецесію, до кінця 2020 року прогнозується збільшення ринку насіння на 30%. Обсяг ринку і перспектива зростання приваблює багатьох виробників. Сьогодні в Україні представлені всі основні бренди. Конкуренція в галузі залишається високою. Незважаючи на спад економіки, деякі іноземні виробники розглядають кризу як можливість входу на український ринок.

При розробці стратегії входу і плану маркетингових комунікацій компанії необхідно розробити Marketing Mix (знайти рішення з продукту, ціни, регіональної присутності/каналів збуту, команди, просування), а також скласти Promotion Mix (визначити набір найбільш ефективних засобів просування).

Marketing Mix та Promotional Mix ляжуть в основу комунікацій, основне завдання яких полягає в інформуванні потенційних покупців про компанію та її продукцію. План маркетингових комунікацій має відповідати завданням маркетингового плану та плану продажу. З урахуванням того, що у нової компанії при виході на ринок впізнаваність бренду мінімальна, канали збуту не налагоджені, команда повністю не сформована, витрати на маркетинг у компанії будуть вищі за середні по галузі. При цьому витрати на маркетинг маєть бути прив'язані до плановому обсягу продажу.

При розробці плану маркетингових комунікацій "Alta Seeds" враховувалися всі чинники Marketing Mix, Promotion Mix, аналіз ефективності каналів комунікацій, досвід проведення днів поля в 2015 році, а також цілі та завдання компанії на 2016 рік.