• СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ТЕХНІКА
  • Автомобильна та дорожно-будівельна техніка
  • Будівництво
  • Земельні ділянки для с/г виробництва
  • Земельні ділянки для будівництва
  • Будівельні матеріали
  • Видобуток води та джерела
  • Родовища та корисні копалини
  • Практичний досвід від директора агентства МАРКОМ Валерія Берлета

    Практичний досвід від директора агентства "МАРКОМ" Валерія Берлета

    15/03/2016

    4 березня 2016 року директор  агентства МАРКОМ (ТОВ "Маркетингові комунікації" МАРКОМ") Валерій Берлет поділився практичним досвідом реалізації маркетингу в різних галузях економіки зі студентами другого року навчання спеціальності «Маркетинг».

    4 березня 2016 року, в рамках запланованих зустрічей студентів ІВК з фахівцями-практиками, директором агентства МАРКОМ Валерієм Берлетом проведено майстер-клас для майбутніх магістрів з маркетингу. В ході відкритої лекції Валерій поділився  накопиченими знаннями щодо сучасних прийомів маркетингових досліджень, ефективних методик просування на промислових ринках та практичним досвідом реалізації маркетингу в різних галузях економіки (промисловому виробництві, сільському господарстві, будівництві).

  • Трактор за півціни: чи стане потримана техніка популярнішою за нову

    Трактор за півціни: чи стане потримана техніка популярнішою за нову

    17/09/2015

    На ринку сільгосптехніки України в 2015 році зросла частка потриманих машин. А в окремих сегментах продажі старих агрегатів навіть перевищили продажі нових. Чому аграрії почали частіше прицінюватися до потриманих комбайнів і тракторів та на що чекати продавцям такої техніки в короткій та середній перспективі, з’ясовувало Agravery.com.

    У 2014 році ринок сільгосптехніки обвалився. За даними митної статистики, торік в Україну було імпортовано сільгоспмашин на 560 млн дол., що майже вдвічі менше, ніж у 2013-му. «Причина різкого падіння попиту — економічна криза і, як результат, обмежений фінансовий ресурс аграріїв, — каже генеральний директор «Джон Дір Україна» Ігор Кутовий. — У першу чергу сільгоспвиробники, як правило, витрачали кошти на насіння, пестициди, добрива. І тільки потім думали про техніку».

  • John Deere sees bountiful harvests ahead in Ukraine

    John Deere sees bountiful harvests ahead in Ukraine

    27/04/2015

    Agriculture is sexy, beamed an excited Igor Kutovoy, the country manager of John Deere. His eyes sparkled at the mere prospect that Ukraine - already a leading world grower of sunflowers, wheat and corn - could more than double yearly grain harvests to more than 100 million tons.

    “Ukraine will become the Dubai of agriculture,” Kutovoy told the Kyiv Post at his office in the Sviatoshyn district, referring to the United Arab Emirates capital’s success with oil. What’s certain is that there will be many more mouths to feed. The world’s population is expected to reach 9.5 billion people by 2050, according to the U.S. Department of Agriculture.

  • Про хід посівної та маркетинг в агробізнесі 2015

    Про хід посівної та маркетинг в агробізнесі 2015

    20/04/2015

    На питання Олега Діващука відповів директор компанії "Маркетингові комунікації "МАРКОМ" Валерій Берлет.

    О.Д.: Які тренди посівної 2015?

    В.Б.: За даними Мінсільгоспу, посівна в Україні йде повним ходом: ранніх зернових посіяно більше 2,0 млн Га (посміхається). Взагалі, статистика - єдине, чим має займатися профільне міністерство. Чим менше в бізнесі держави, тим ефективніше бізнес. Нинішня посівна нічим не відрізняється від попередніх. Ринок диктує свої умови. Цього року для аграріїв вони більш жорсткі: ліміт кредитних ресурсів, тотальний контроль за витратою коштів, скорочення витрат на покупку техніки і перехід на послуги підрядників. Це основні тенденції 2015 року.

  • Імпорт нової сільгосптехніки «просів» на 40 відсотків

    Імпорт нової сільгосптехніки «просів» на 40 відсотків

    14/11/2014

    На 40% за підсумками січня-вересня 2014 року скоротився імпорт в Україну нової сільськогосподарської техніки. Такі дані навів директор компанії «МАРКОМ» Валерій Берлет. Всього за три квартали імпортовано техніки на 412,6 мільйона доларів проти 688,2 мільйона за цей же період роком раніше. Найвідчутніше падіння — в сегментах тракторів та зернозбиральних комбайнів, які є своєрідними індикаторами ситуації на ринку. В січні-вересні імпортовано тракторів потужністю понад 80 к. с. на суму 134,5 мільйона доларів (в січні-вересні 2013 року — 262,8 мільйона, -49%). Зернозбиральних комбайнів ввезено на 67,3 мільйона проти 94,3 мільйона за перший-третій квартали торік (-29%), жаток відповідно — на 31,6 мільйона проти 58,3 мільйона (-46%).

  • У Києві відбулись перегони на тракторах та навантажувачах

    У Києві відбулись перегони на тракторах та навантажувачах

    16/06/2014

    У суботу в Києві відбувся один з найбільш незвичайних техніко-розважальних заходів України - шоу "Техно Родео". У заході взяли участь 8 одиниць самохідної техніки, водії якої прагнули «вичавити максимум» з кожного апарату. Кореспондент "Агроправди" вивчав можливості техніки в умілих руках київських операторів. Одним з найбільш захоплюючих номерів "Техно Родео" були перегони на комунальній техніці. "Ганялися" і трактори "Білорусь" Солом'янського ДЕУ, і навантажувач "LongGong" Солом'янського зеленбуду. Свої можливості демонстрували і екскаватор "Hitachi" компанії "Юромаш", і навантажувач "Manitou" компанії «Агромакс». Кожен сам обирав фаворита.

  • Тех стандарт

    Тех стандарт

    24/12/2013

    Пройшли часи, коли за важкої будівельною технікою (екскаваторами, навантажувачами, авто- і стаціонарними кранами, бетономішалками) будівельні компанії шикувалися в чергу, здійснювали передоплату у розмірі 100%, а виробники та постачальники видавали її буквально "по штуці в одні руки".

    Правда, певний сплеск попиту на таку техніку спостерігався пару років тому, коли в країні зводили інфраструктурні об'єкти. Зараз же на будівельному ринку, за винятком хіба що столиці та деяких міст-мільйонників затишшя. А тому учасники ринку важкої техніки використовують всі можливі методи для залучення покупців.

  • Держпрограма стане основним драйвером попиту на техніку

    Держпрограма стане основним драйвером попиту на техніку

    28/10/2013

    Для виробників дорожньо-будівельної техніки цей рік виявився не найвдалішим. На глобальному ринку за останні роки галузь показує слабке зростання (CAGR + 2,6%). На загальному тлі скромні показники України швидше відображають світову тенденцію, ніж є приводом для національного приниження і "посипання голови попелом". Яким буде ринок дорожньо-будівельної техніки в найближчі роки, розповідає директор агентства "Маркетингові комунікації "МАРКОМ" Валерій Берлет.

  • «Техно Родео» – шоу українських трансформерів

    «Техно Родео» – шоу українських трансформерів

    12/09/2013

    18 травня 2013 року на Київському іподромі в рамках святкування Дня Києва відбувся техніко-розважальний захід «Техно Родео». У програмі шоу – демонстрація можливостей потужних тракторів, міні-екскаваторів, навантажувачів і вантажних автомобілів, а також тракторні перегони, показові кінноспортивні та мотоциклетні виступи. Глядачі мали змогу побачили те, на що здатна сучасна сільськогосподарська та будівельна техніка, якщо її можливості використовувати на 100%.

  • Сучасна реклама - тотальна битва за увагу!

    Сучасна реклама - тотальна битва за увагу!

    10/07/2013

    Боротьба за увагу сьогодні стає головним завданням маркетингу в цілому та реклами, як його інструменту зокрема. Успіх того чи іншого продукту залежить від того, наскільки успішно розробники стратегії просування продукту / бренду та його рекламної кампанії зможуть схопити та утримати увагу цільової аудиторії. 

    Рекламні ролики на телебаченні та радіо, зовнішня реклама, маса BTL-активностей. «Полювання» на споживача ведеться на всіх фронтах, але часто-густо невдало.

  • День поля Агроальянс: прийшов, побачив - та придбав!

    День поля "Агроальянс": прийшов, побачив - та придбав!

    01/07/2013

    21 червня 2013 на базі господарства «Агроальянс» в селі Губиниха Новомосковського району Дніпропетровської обл. відбувся день поля офіційного дилера CASE IH в Україні компанії «Торговий дім «Агроальянс». Не випадково назва господарства збіглась з назвою постачальника с/г техніки: співпраця компаній триває більше 10 років, протягом яких господарство «Агроальянс» придбало понад 10 одиниць техніки та залишається одним з найбільш лояльних торговій марці CASE IH та Торговому дому «Агроальянс».

  • Дивовижні маневри техніки на «Агро 2013»

    Дивовижні маневри техніки на «Агро 2013»

    02/06/2013

    Вже два роки поспіль компанія «ДФ-Агро» і «Волинська фондова компанія» в рамках Міжнародної агропромислової виставки «Агро-2013» дають можливість всім відвідувачам виставки побачити грандіозне видовище - роботу в полі сучасної с/г техніки. Лише за присутності на демонстрації, можна по-справжньому зануритися в робочу атмосферу і відчути динаміку, надійність і міць техніки. Щоби захід виглядав професійно, організатори врахували всі дрібниці: від креативного оформлення демонстраційного майданчика до програми виступу техніки. Тут було на що подивитися.

  • У Києві пройшли змагання на тракторах

    У Києві пройшли змагання на тракторах

    20/05/2013

    В суботу на київському іподромі відбулося «Техно Родео - Шоу великих моторів» з показовими виступами тракторів і вантажних автомобілів. На шоу було показано, на що здатна сучасна сільськогосподарська та будівельна техніка, якщо її можливості використовувати на всі 100%. У рамках заходу глядачі побачили від однієї кінської сили до п'ятиста. Крім цього, програма включала показові кінноспортивні виступи, шоу на мотоциклах, тракторні перегони, в яких взяли участь трактори від мініатюрного китайського марки Foton до 300-сильного гіганта Challenger.

  • Надзвичайні можливості продемонструвала техніка від АМАКО на «Техно Родео шоу»

    Надзвичайні можливості продемонструвала техніка від АМАКО на «Техно Родео шоу»

    19/05/2013

    18 травня 2013 року на київському іподромі в рамках святкування Дня Києва відбувся техніко-розважальний захід ТЕХНО РОДЕО, генеральним спонсором якого виступила компанія "АМАКО". В рамках заходу глядачі побачили від однієї живої до п’ятиста механічних кінських сил. Програма ТЕХНО РОДЕО включала показові кінно-спортивні виступи, шоу на мотоциклах, тракторні перегони, демонстрацію можливостей потужної техніки: тракторів, мінінавантажувачів, вантажних автомобілів зокрема. 

  • 5 помилок Зернових технологій

    5 помилок "Зернових технологій"

    05/03/2013

    Виставки є невід'ємним атрибутом аграрного ринку та щорічною традицією українських фермерів. Однак цієї весни українські аграрії були змушені спішно міняти плани відвідин виставок і підготовки до майбутнього сезону: «Інтерагро» була пересунута на осінь, натомість фермери отримали нову виставку, організатори якої дали гучну назву «Зернові технології».

    Задумка організаторів зрозуміла - розділити тематику с/г виробництва (технологій вирощування, зберігання, переробки) і тематику с/г техніки. Обидві теми такі великі, що вимагають кращої організації та більшої виставкової площі. Організатори вже задихаються в 30 тис. кв. м. і, щоб відповідати статусу виставки-лідера, змушені переформатуватися.

  • День поля НовоФарм в господарстві Агро-КМР

    День поля "НовоФарм" в господарстві "Агро-КМР"

    02/10/2012

    21 вересня 2012 року компанія «НовоФарм» спільно з представництвом CNH, за організаційної підпримки агентства "Маркетингові комунікації "МАРКОМ" вперше в Україні провели презентацію нової моделі трактора Steiger Quadtrac - 500. Презентація пройшла на базі підприємства "Агро-КМР" (Дніпропетровська обл.). Дане підприємство засноване французькими фермерами, було першим в країні господарством, яке цілеспрямовано й усвідомлено використовує трактор Steiger Quadtrac. Даний вибір повністю себе виправдав. Важкий трактор на чотирьох гумових гусеницях - ідеальний варіант для всіх видів сільськогосподарських операцій .

  • Демонстрація компанії ВФК на виставці Агро-2012

    Демонстрація компанії "ВФК" на виставці "Агро-2012"

    09/09/2012

    Новинкою міжнародної виставки-ярмарку "Агро-2012" стала демонстрація техніки в роботі на полі. Компанія "ВФК" спільно з компанією "ДФ-Агро" успішно продемонстрували техніку іноземного виробництва. Особливістю показів стала можливість для потенційних клієнтів  наочно переконатися в численних перевагах техніки від знаних іноземних брендів. Покази від"ВФК" відзначилися високим рівнем організації, динамічністю та креативністю. Цікаве шоу супроводжувалось сучасною музикою від діджеїв компанії "МАРКОМ" та привертало увагу всієї виставки. Ніхто не зміг пройти повз незвичайного видовища, під час якого телескопічний навантажувач "Agrovector" розрізав торти, відкривав пляшки з пивом, складав піраміди з тюків та шин. Це дійсно було захоплююче!

  • Бойове HR-завданя: навчити і «окрилити»

    Бойове HR-завданя: навчити і «окрилити»

    01/09/2012

    У минулому номері нашої газети ми почали розповідь про проблеми кадрів у вітчизняному аграрному секторі. Ми вже поговорили про ситуацію, що склалася на ринку, обумовили причини кадрового «голоду» в галузі, а також сформулювали деякі рекомендації щодо шляхів пошуку цінних працівників. Сьогодні йтиметься про не менш важливі речі – навчання персоналу та способи його втримання у компанії.

    Ти краще будь голодним, ніж що попало їсти. І краще будь один, ніж разом із ким-небудь. (Омар Хайям)

    Ви говорите, з двох зол? Теж мені асортимент! (Веслав Брудзіньский)

  • Ринок сільгосптехніки: ростемо далі

    Ринок сільгосптехніки: ростемо далі

    01/06/2012

    2011 року ринок тракторів і зернозбиральних комбайнів зростав переважно завдяки відомим світовим брендам, розвитку ними своїх дилерських мереж.

    З начний врожай зернових культур минулого року, з одного боку, засвідчив потенціал українського агровиробництва. З іншого — негативно позначився на внутрішніх закупівельних цінах на зерно, що призвело до відкладеного попиту і, відповідно, перенесення купівлі машин та обладнання на більш пізній період. Однак загалом обсяги продажу зросли: великі агрохолдинги та середні господарства продовжують інвестувати значні кошти в оновлення машинно-тракторного парку та готові грати «в довгу».

  • Шоу великих моторів у Києві

    Шоу великих моторів у Києві

    26/05/2012

    26 травня 2012 року на київському іподромі в рамках святкування Дня Києва відбулося ТЕХНО РОДЕО - ШОУ ВЕЛИКИХ МОТОРІВ.

    Вперше в рамках одного шоу глядачі побачили в дії від однієї живої до ста механічних кінських сил. Програма заходу включала показові кінно-спортивні виступи, шоу на квадроциклах, тракторні перегони, демонстрацію можливостей потужної техніки. Глядачі побачили те, на що здатна сучасна сільсокогосподарська та будівельна техніка, якщоїї можливості використовувати на 100%. Компанія «Цеппелін» показала в дії сучасний екскаватор-навантажувач «Caterpillar 428 E» - «робочу конячку» будівельної індустрії, а «Волинська фондова компанія» - телескопічний навантажувач «Deutz Fahr Agrovector» - незмінного помічника українського фермера. 

  • РИНОК С/Г ТЕХНІКИ УКРАЇНИ 2011. ТОРГОВІ МАРКИ, ІМПОРТЕРИ, ТЕНДЕНЦІЇ.

    РИНОК С/Г ТЕХНІКИ УКРАЇНИ 2011. ТОРГОВІ МАРКИ, ІМПОРТЕРИ, ТЕНДЕНЦІЇ.

    05/04/2012

    Що із себе уявляє український ринок с/г техніки? Як врожай 2011 року вплинув на розвиток ринку і розташування сил серед основних імпортерів с/г техніки? Дати відповіді на ці питання ми попросили директора компанії «Маркетингові комунікації «МАРКОМ» Валерія Берлета.

    Справді рекордний урожай минулого року, з одного боку, показав потенціал українського с/г виробництва, але, з іншого боку, негативно відбився на внутрішніх закупівельних цінах. Це призвело до відкладення попиту і зміщення постачання с/г техніки на більш пізній період, але, в цілому, не вплинуло на обсяг ринку. 2011 рік показав, що ринок с/г техніки України повільно виходить з кризи і продовжує стабільно розвиватися. Наша аналітика по імпорту підтверджує, що основні агровиробники можуть інвестувати кошти в оновлення машинно-тракторного парку та готові грати «в довгу».

  • Український агробізнес очами маркетологів

    Український агробізнес очами маркетологів

    01/10/2011

    Що таке оцінка землі? Яким є обсяг імпорту сільськогосподарської техніки в Україну? Наскільки важливий маркетинг у сільгоспбізнесі?

    На ці та інші запитання Agroexpert’у відповідали директор компанії «Маркетингові комунікації МАРКОМ» Валерій Берлет і кандидат технічних наук, провідний експерт із сільського господарства компанії «МАРКОМ» В’ячеслав Курушин.

    Кор.: Останнім часом точиться багато розмов про продаж землі. Як це можливо за умов мараторію?