• СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ТЕХНІКА
  • Автомобильна та дорожно-будівельна техніка
  • Будівництво
  • Земельні ділянки для с/г виробництва
  • Земельні ділянки для будівництва
  • Будівельні матеріали
  • Видобуток води та джерела
  • Родовища та корисні копалини

Дослідження


Компанія МАРКОМ володіє унікальною методикою кількісних і якісних досліджень, яка дає можливість знайти рішення задач, що виникають на різних етапах життя компанії: вихід на ринок, стадія зростання, запуск нових продуктів, утримання ринкових позицій. Дослідження включають в себе: визначення обсягу і часткою ринку по ТМ і постачальниках, вибір найбільш прибуткових сегментів, позиціонування компаній і торгових марок, визначення популяції техніки в регіонах, моніторинг ЗМІ, контент-аналіз, оцінка ефективності маркетингових комунікацій, репутаційний аналіз, вивчення задоволеності споживачів послугами та продуктами компанії, будь-які інші дослідження на вимогу замовника. 

Приклади досліджень